Welcome

 trangtriblog.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

angin

Apa begitu salahkah saya pada anda. .

Hingga saya merasakan sakit ini..
Mengapa tdk kmu pertahankan jika akhirnya anda sakiti saya lagi.

Seseorg yg blm pernah saya temui.. Yg saya hormati dan tlah saya anggap ka2..

Saya yakin anda tau sekali rasanya..
Mengapa bgtu tega..

Ingin sekali bertemu dan memeluk anda. Dan menanyakan bnyak hal.

Mengapa dan kenapa anda membiarkan saya tersiksa.. Apa salah saya!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

angin

Apa begitu salahkah saya pada anda. .

Hingga saya merasakan sakit ini..
Mengapa tdk kmu pertahankan jika akhirnya anda sakiti saya lagi.

Seseorg yg blm pernah saya temui.. Yg saya hormati dan tlah saya anggap ka2..

Saya yakin anda tau sekali rasanya..
Mengapa bgtu tega..

Ingin sekali bertemu dan memeluk anda. Dan menanyakan bnyak hal.

Mengapa dan kenapa anda membiarkan saya tersiksa.. Apa salah saya!